Translate

söndag 3 augusti 2014

Egenskaper jag uppskattar hos min fru

Den 16 augusti  från kl 14 fram till kl 21 är det 40-årskalas för min hustru Mathilda. Kalaset är hemma hos oss i Eker och alla bloggläsare som tycker att de känner min fru är varmt välkomna att komma förbi någon gång under dagen. Prylar har vi i överflöd och blommor är det fullt av i trädgården, men vill man ge en gåva till att fördigställa ett kök till 450 elever på Hannaskolan i Emurkin i Loki i Kenya får man gärna gör det.

I 18 år har jag och hustrun  varit gifta och det finns ett antal egenskaper hos min fru som jag har kommit att uppskatta mycket under dessa år. Detta är några av dem

M som moderlig. Sex barn säger visserligen ingenting i sig om moderlighet, men att ha stenkoll på allt från tandläkarbesök och föräldramöten till när det behövs handlas nya skor och kläder gör det.

A som i ambitiös. Höga kvalitetskrav på sig själv. Ibland kanske lite väl höga.
T som trygg. Trygg i sig själv och trygg i det mesta hon tar sig för. Som nybliven pappa för 16 år sedan var jag t.ex. helt övertygad om att Mathilda alltid visste precis vad Sonen behövde.
H som i högpresterande. Hustrun kvalificerar in sig på min 10-i-topp lista på människor jag känner som får mycket gjort på kort tid. Jag har kommit på mig själv med att behövs springa ganska fort emellanåt bara för att hinna med i hustruns vardagstempo.
I som i inbjudande.  Det finns alltid plats för en middagsgäst till vid Bokenbloms matbord och det är ingen större hemlighet att Mathilda är den i familjen som har störst social kompetens.
L som leende. Fick en fråga av en ny vän varför Mathilda alltid var så glad. Vad tror du? svarade jag. Det kanske har något med Jesus att göra, svarade han.
A som i ansvarsfull. Engagerade i mycket; t.ex. skolstyrelse, söndagsskola och bytardagar. Tid och ork räcker som sagt till till mycket.

B som bokambassadör. Läsning för egen del har fått stå tillbaka en hel del under de senaste tio åren för både frun och mig, men istället har barnen, även de som inte är "naturliga" läsare, uppmuntrats att läsa desto mer.
O som i organiserad. Både hemma, på jobbet och fritiden har hustrun oftast full koll på vad som behöver göras.
K som i klok.
E som envis. Huruvida detta är en enbart positiv egenskap kan diskuteras, men har hustrun bestämt sig för någonting blir det ofta så. Nu senast var det färdigställandet av ett hönshus.

N som noggrann.
B som i blomälskare. Om hustrun har gröna fingar eller inte vet jag inte, men på vår och sommar blommar det full runt omkring i trädgården.
L som i lugn. Mathilda är inte den som hetsar upp sig i onödan. Där jag ser problem ser hon oftast lösningar.
O som i organiserad (2). Hemma ägnas en ganska stor del av sin tiden åt att plocka, plocka och plocka upp efter sex barn och en förvirrad make, men så vet hon också alltid var undertecknad har förlagt sina nycklar, mobiltelefon och plånbok.
M som i mångsysslare. Med stor familj, stort hus och många engagemang är det ofrånkomligt att det behövs ett visst mått av simultankapacitet. .


21 kommentarer:

  1. är här för att vittna om vad den här stora stavningen har gjort för mig. Jag tror aldrig på pole gjutning, tills när jag blev frestad att prova det. Jag och min man har haft många problem att bo tillsammans, han kommer inte alltid göra mig lycklig för att han har blivit kär i en annan dam utanför vårt äktenskap. Jag försökte mitt bästa för att se till att min man lämnar den här kvinnan, men ju mer jag pratar med honom Ju mer han gör mig ledsen, så min äktenskap föll i skilsmässa för att han ger mig mer uppmärksamhet. Så med all denna smärta och ångest bestämde jag mig för att kontakta denna stavningskastare för att se om saker kan träna mellan mig och min man igen. denna spell DR PEACE berättade för mig att min man verkligen är i ett stort pass, att han har varit en charmig magi, så han berättade för mig att han skulle göra allt som vanligt igen. han fortsatte och kastade stavningen för mig efter 3 dagar stavning min man stavade helt förändrats han kom be om ursäkt för att säga hur han behandlade mig att han inte själv, jag tackar verkligen DR PEACE för att få min man tillbaka till mig jag vill ha dig alla att kontakta honom för dem som har några problem i samband med äktenskaps- och förhållandeproblemen, kommer han att lösa det för dig. Dess e-postadress är här: doctorpeacetemple@gmail.com
    och hans WhatsApp: +2348059073851

    1) Om du vill ha din ex tillbaka.
    (2) kärleksspel
    (3) Du vill bli befordrad på kontoret.
    (4) Du vill att kvinnor / män ska springa efter dig.
    (5) Om du vill ha ett barn.
    (6) Du vill vara rik eller vinna en lotteri.
    (7) Du vill knyta din make för att vara din för evigt.
    (8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    (9) Om du inte kan träffa din partner.
    (10) om du vill stoppa din skilsmässa.
    (11) om du vill skilja dig från din make.
    (12) om du vill ha dina förfrågningar.
    (13) Graviditet stavar att tänka på barnet
    (14) Garanti Du vinner störande rättsfall och skilsmässa oavsett scenen
    (15) Avbryt ditt äktenskap eller förhållande från att bryta isär.
    igen e-postadressen är doctorpeacetemple@gmail.com. kontakta honom omgående
    WhatsApp: +2348059073851

    Vad du än vill, kommer du att få det från Dr. PEACE Kontakta bara honom och förklara ditt problem för honom och bli löst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i ett förhållande med Anderson i flera år, gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget val än att prova det, jag mailade trollformlern, och han sa till mig att det inte var några problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag blev så glad och gick till honom. Det var så vi började leva lyckliga tillsammans igen. Sedan dess har jag gett ett löfte om att alla jag känner som har problem med relationen, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla trollformaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
      1) Kärleksbesvärjelser
      2) lösning och bot mot all sjukdom
      3) Örtkur för alla sjukdomar/sjukdomar
      4) Äktenskapsbesvärjelser
      5) Graviditetsbesvärjelse
      6) Uppbrottstrollformler
      7) Dödsbesvärjelse
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta denna fantastiska man om du har några problem för en varaktig lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Den som läser detta vittnesbörd idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt att jag har äktenskap i sex år nu med ingen barn som läkaren sa att jag har ett lågt antal spermier så min fru ber om skilsmässa, hon var sjuk och trött på att ha varit med mig jag försökte allt mitt bästa men ingenting fungerade jag trodde att jag inte skulle träffa henne igen förrän jag träffade en gammal vän av mig som berättade om en trollkarl som heter Dr. Igbinovia, hon gav mig hans e-postadress och mobilnummer. Jag kontaktade honom och han försäkrade mig att min fru skulle återvända till mig inom tre dagar om jag bara var redo att betala de skatter som jag samarbetar med honom i bara en dag och han förberedde ett älskande och medicin för mig och den sista Han sa till mig att min fru kommer tillbaka. väldigt lustigt på morgonen kom min fru gråtande och bad om förlåtelse och sa att det var djävulernas arbete, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel, jag kunde inte föreställa mig det, men så snart jag var färdig med att skriva, två månader senare fru blev gravid det var som ett mirakel så håll inte din skam han gjorde det för mig och jag tror att han också kan göra det åt dig. Om du behöver hans hjälp kan du kontakta hans e-post: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp eller Viber eller ringa honom nu: +2349071864129 Dr.Igbinovia behandlar också: Infertilitet, HIV / AIDS, HERPES 1/2, CANCER, Hepatit B, Om du vill bli gravid

    SvaraRadera
  3. Jag blev separerad från min man för tre år sedan. Det fanns ingen kommunikation mellan oss. Jag fick rådet av familjer och vänner att släppa taget och glömma äktenskapet och gå vidare i mitt liv. Jag ville inte gifta mig med någon annan för innerst inne älskar jag fortfarande min man. Jag led så mycket av smärta och förvirring att jag läste en rekommendation på nätet om hur Dr Alaba återförenade ett trasigt äktenskap med hjälp av sina andliga krafter. Jag fortsatte att läsa så många vittnesmål om hur han hjälpte till att sätta stopp för skilsmässor och återupprätta människors före detta älskade och min tro förnyades. Jag kontaktar Dr Alaba omedelbart några minuter senare, han svarade mig och gav mig instruktioner om vad jag skulle göra, efter att jag uppfyllde kravet två dagar efter ritualen förändrade besvärjelsen mitt liv runt min man som inte pratade med mig. Två dagar ringde han till mig mitt i natten och grät och bad om ursäkt att detta är demonernas verk, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel så jag förlåter honom. Nu är mitt äktenskap i balans. Dr Alaba-ritualen fungerade utmärkt och mitt äktenskap är starkare än tidigare, och ingenting kan skilja oss åt igen. Jag besökte så många webbplatser som jag letade efter hjälp, det var hopplöst tills jag fick kontakt med Dr Alaba, den riktiga mannen som hjälpte mig att återställa mitt trasiga äktenskap om du har ett liknande problem i ditt äktenskap, du vill att din man eller fru ska älska dig om igen. , Du har någon du älskar och du vill att han eller hon ska älska dig i gengäld, du har en utmaning i ditt liv, stavningsmallen av Dr Alaba är lösningen och svaret på ditt problem, whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, Kontakta honom idag genom att skicka ett e-postmeddelande till dralaba3000@gmail.com. Låt inte någon ta din make ifrån dig.

    SvaraRadera
  4. Jag är nöjd med hur jag litade på att Dr Sunny skulle få tillbaka min exman efter nästan ett års separation. Innan jag träffade Dr Sunny sökte jag på många webbplatser och letade efter sätt att få tillbaka min ex man efter att han ville skilja sig från mig utan någon anledning. Jag var förkrossad men Dr Sunny gav mig hopp och försäkran om att han kommer tillbaka till mig. Efter att ha gjort försoningsbesvärjelsen ringde min man efter två dagar och bad att få komma tillbaka hem till mig och våra fyra barn. Dagen efter kom han hem och jag var väldigt glad över att få träffa honom igen. Jag använder den här resursen för att uppskatta Dr Sunny för vad han har gjort för mig och även för att hjälpa så många andra människor. Jag lämnar hans kontakt så att du kan kontakta honom om du har liknande problem. Whatsapp +2348082943805 eller mail: drsunnydsolution1@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Jag vill bara ta ett nytt tillfälle att vittna om vad den här stora spellcaster Voodoo Lord har gjort för mig igen. Mitt första möte med honom hjälpte mig att återställa fred, kärlek och lycka i mitt äktenskap genom att göra mig gravid och även få min man att sluta vara otrogen och börja bete sig ansvarsfullt. Och nu fick han precis min man att få sin långa befordran på sin arbetsplats med andra förmåner. Nu är det ännu en nivå av lycka i min familj på grund av denna fantastiska, kraftfulla och effektiva spellcaster. Kontakta honom nu och be honom om hjälp med hans kontaktuppgifter voodooconnect60@gmail.com du kan också använda whatsapp + 234 8097014925... Han kan göra underverk, han har gjort underverk för mig igen för andra gången.

    SvaraRadera
  6. Har aldrig haft en sexuellt överförbar sjukdom (STD) tidigare och har aldrig haft oskyddat sex. Däremot hade jag en pojkvän, som vid den tiden hade munsår. Uppriktigt sagt antog vi att det bara var en plats eftersom vi aldrig fick veta om HERPES förrän nu. Vi ägnade oss åt oralsex, och det var så jag fick HERPES. Tack och lov för att jag hittade voodoo herre på nätet som förtrollade lite välmående och som även förberedde mig ett naturläkemedel som jag bara tog i 14 dagar med tro, sedan efter att jag började märka förändringar i min kropp gick jag för en kontroll på sjukhuset och bekräftade att jag blev totalt botad från HERPES (herpesnegativ). Hans medicin har inga BIVERKNINGAR, det finns ingen speciell diet när du tar droger du kan kontakta honom på hans e-post: voodooconnect60@gmail.com och även på whatsApp +234- 8097014925 och få alla dina hälsoproblem lösta.

    SvaraRadera
  7. Jag tackar den genuina och kraftfulla spellcaster Voodo lord för att han tog tillbaka min älskare till mig. Han sa bara till mig att tillhandahålla de föremål han kommer att behöva för att besvärjelsen skulle vara mycket effektiv och jag gav föremålen, han ställde några frågor och jag svarade. Efter att han tagit emot föremålen sa han till mig om fyrtioåtta timmar (48 timmar) att jag kommer att börja se resultatet av besvärjelsen han kastade, och det var precis vad som hände, varje sak han sa kom ut precis som han sa att det skulle vara. Voodoo lord är en riktig man av sina ord. Kontakta honom för att få dina problem lösta en gång för alla.
    E-post: voodooconnect60@gmail.com
    WhatsApp: +234 8097014925

    SvaraRadera
  8. Världen borde känna en stor trollkarl `` Voodoo Lord``, som har den perfekta lösningen på problem i relationer, äktenskap, hälsa, ekonomi och alla andra problem som bekymrar mänskligheten. Den främsta anledningen till att jag gick till en voodoo-herre var att leta efter en lösning för att få tillbaka min man och bli gravid var att min man lämnade mig för att jag inte kunde bli gravid efter 14 års äktenskap. Jag läste nyligen några vittnesmål på Internet som några människor skrev om voodoo Lord, och jag blev väldigt glad och bestämde mig för att be om hjälp. Han gjorde jobbet perfekt genom att få min man att komma tillbaka till mig och be om förlåtelse, några månader senare blev jag gravid. Nu är jag en stolt tvillingmamma, en pojke och en tjej, och min man har aldrig slutat älska mig och vi har levt väldigt lyckliga tillsammans. Jag kan inte låta bli att publicera hans namn på Internet på grund av det goda arbete han gjorde för mig. Alla som behöver hans hjälp bör kontakta honom via e-post [voodooconnect60@gmail.com] eller lägga till honom på WhatsApp [+234 8097014925] Du kan kontakta honom idag för att lösa dina problem och vara lycklig för alltid.

    SvaraRadera
  9. Jag visste aldrig att jag kunde få tillbaka min fästman tills jag kontaktade Dr Isikolo som hjälpte mig. Jag hade ett fruktansvärt missförstånd med min man och vi gick olika vägar. Jag var nedstämd känslomässigt och visste inte vad jag skulle göra för att hjälpa situationen. Så jag fick veta om Dr Isikolo. Jag kontaktade honom och fick honom att hjälpa till med mina problem. Han berättade för mig allt jag behövde veta och förstod och jag följde procedurerna och han fixade så småningom problemet åt mig och nu är jag och min fästman tillsammans igen och jag vet att vi snart kommer att gifta oss. Det hade inte varit möjligt om Dr Isikolo inte hjälpte mig som utlovat. Resultatet av hans arbete visar sig säkert efter 48 timmar och det är 100% garanterat. Det är synligt för mig att se effekten av resultatet av allt han gjorde för mig och verkligen kärleken och tillgivenheten mellan mig och min fästman är helt återställd och det gläder mitt hjärta att jag inte förlorade honom till någon där ute. Han kan lika gärna hjälpa dig om du vänder dig till honom nu. Sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Min man lämnade mig och min son och kom aldrig tillbaka förrän Dr Sunny ingrep. Min berättelse är inte annorlunda än andra som har tagit sig tid att dela den med världen. Jag hade äktenskapliga problem med min man på grund av vilka han lämnade mig och reste till en annan stad. Vid något tillfälle var jag deprimerad och fick hjälp från ingenstans tills jag kom i kontakt med Dr.Sunny som hjälpte mig. Han återställde kärleken och kontakten mellan mig och min partner och efter 48 timmar fick jag tillbaka honom som utlovat. Precis som alla andra som pratar om honom är jag här för att säga bra saker om honom och tacka honom för att han förde tillbaka glädje i mitt liv. Det kommer inte att misslyckas om du försöker hjälpa honom också. Bara WhatsApp honom: +2348082943805 eller så kan du maila honom på: drsunnydsolution1@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Den äktenskapskris jag gick igenom kom till och slutade när Dr Isikolo blev inblandad. Precis som alla andra par där ute hade vi våra olikheter och jag ser till att jag gjorde mitt bästa för att leda henne rätt, försörja henne och mina barn och även skydda dem. Vi gjorde båda uppoffringar för att säkerställa att vi överlevde förbundet tills hon började agera och medvetet hade så många slagsmål med mig. Hemmet blev obehagligt för alla andra inklusive mina barn. Hon manipulerades av en vän som hade blivit skild och ville också förstöra mitt äktenskap. Jag var tvungen att kontakta Dr Isikolo och han svarade och gjorde sitt bästa för att avsluta problemen. Han återställde kärleken och kopplingen mellan oss och jag kan nu säga att vilken illusion min fru än var under har tagit bort och hon är en bättre kvinna nu. Resultatet av vad Dr Isikolo gjorde för mig som visade sig efter två dagar var det som förvånade mig. Jag och mitt hushåll är fortfarande tacksamma. Jag vädjar till alla som behöver hjälp att fixa sina relationer och äktenskapsproblem att kontakta Dr Isikolo eftersom lösningen är säker. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  12. Mitt 20-åriga äktenskap välsignat med fyra barn var på väg att gå sönder eftersom min älskade man sa att han var trött på vårt äktenskap och ville skiljas utan anledning, jag visste att något var fel så efter 3 månaders sökande och många besvikelser gick jag för att söka hjälp från andra människor. Jag träffade äntligen DR. SUNNY, en andlig man välsignad av sina gudar med en övernaturlig förmåga att lösa olika problem i livet. Jag förklarade min situation för honom och han ställde några frågor till mig som jag svarade ärligt, DR SUNNY berättade för mig vad problemet var och berättade för mig vad jag skulle göra, jag följde alla hans instruktioner och efter en vecka kom min man tillbaka hem. stannade ute i två månader och rev upp skilsmässopapperet och idag bor vi lugnt hemma. Om något stör dig i livet och du vill ha en snabb och pålitlig lösning, kontakta DR SUNNY så får du en anledning att dela ditt vittnesbörd som jag. Kontakta Whatsapp: +2348082943805 eller maila honom ..drsunnydsolution1@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag förlorade nästan mitt äktenskap när jag såg min fru förvandlas till en total främling och lämnade barnen och jag. Jag var så arg över att jag visste att jag hade gjort allt för att jag skulle kunna behålla mitt äktenskap som far och make. De fruktansvärda slagsmålen vi hade traumatiserade mig och jag kunde inte fungera ordentligt som man. Jag fortsatte att försöka ta reda på vad som fick henne att göra det hon gjorde, vilket fick mig att kontakta doktor Isikolo. Jag blev förvånad över att ha fått reda på att hon var under en enorm manipulation från en man som ville förstöra mitt äktenskap med henne och ta henne ifrån mig. Dr Isikolo var tvungen att ingripa och åtgärda problemet och därigenom säkerställa att hon räddades från klorna på den mörka magiska charmen som de använde på henne. Att veta att jag kunde få ihop min familj igen med hjälp av Dr Isikolo ger mig glädje och jag är honom evigt tacksam. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  14. Försöker du bli gravid, oroa dig inte längre. Det hela sker som ett mirakel med hjälp av Dr Ilekhojie som min vän introducerade mig för när jag hade ont, led av flera missfall när jag försökte bli gravid, han undersökte mig genom att ställa några frågor till mig om hur man vet vad som orsakade min infertilitet och sedan berättade för mig vad jag skulle göra, som jag köpte hans graviditet örter som han skickade till mig via leveransservice. Till min största förvåning blev jag gravid på mindre än 40 dagar efter att ha använt örter, enligt instruktioner från honom. Dr Ilekhiojie har äntligen gjort mig till mamma efter så många år av försök med bortkastade ansträngningar. För varje kvinna som också tycker att det är svårt att försöka bli gravid, försök få tag i hans örter oavsett hur svårt det är. Kontakta hans mailadress: E-post gethelp05@gmail.com eller WhatsApp/Telegram +2348147400259

    SvaraRadera
  15. Min man som jag byggde mitt liv med i 23 år lämnade mig och barnen utan ett ord. Allt rasade över mig och jag sträckte ut handen till våra nära och kära och ingen kunde hjälpa. Det kom en tid då han ansökte om skilsmässa även när vi inte hade några problem eller någonsin slogs om något katastrofalt. Dr Isikolo kom till min räddning och fixade problemet jag hade med min man. Han återförenade oss igen och han återvände hem till oss. Livet är verkligen mystiskt och jag trodde aldrig att jag skulle uppleva det jag gick igenom men allt tack vare Dr Isikolo som arbetade för mig och försäkrade mig om de positiva resultaten efter 48 timmar som verkligen blev som han lovade. Han kan också lösa dina problem om du kontaktar honom nu. Sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196 eller mejla: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Efter att jag och min man gifte oss flyttade vi till en annan stad och vi fick båda jobb och började arbeta och leva tillsammans lyckligt. Vi hade aldrig några problem förrän en kollega till honom började göra allt hon kan för att få min mans uppmärksamhet. Jag visste aldrig hela tiden vad som hände förrän han började sova ut och hitta på ursäkter. Saker och ting gick utom kontroll och han slutade till slut ta hand om mina behov. Jag visste vid det tillfället att jag behövde hjälp så jag kontaktade Dr Isikolo och förklarade allt för honom. Han berättade allt som har pågått och lovade att fixa problemen åt mig, vilket han gjorde. Han kastade en kärleksåterföreningsförtrollning för mig som återförenade mig och min man och han började bli mannen som jag alltid älskat honom för att vara strax efter 48 timmar som Dr Isikolo arbetade för mig. Vi är båda glada nu och det hade inte varit möjligt om det inte hade varit för Dr Isikolo. Kontakta honom om du behöver hjälp. Sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196 eller hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är här för att upplysa alla om Dr Ilekhojies goda gärningar. Jag och min ex fru har haft problem i den bästa delen av 2 år nu och vi har försökt all rådgivning och pratat med våra föräldrar men ingenting fungerade. Vi slåss om allt och separationen var nära förestående tills jag såg en recension av Dr Ilekhojie. Jag kontaktade honom och informerade honom om mitt tillstånd. Han lovade att utföra en försoningsritual som kommer att säkerställa att kontakten mellan mig och min fru återställs. Det har gått en vecka nu sedan jag sorterade hans hjälp och det börjar bli bättre mellan mig och min fru. Vi har börjat bo i samma sovrum igen och vi har båda informerat våra advokater om att skjuta upp skilsmässaplanerna. Jag är så glad nu att jag kan njuta av min fru igen. Kontakta Dr Ilekhojie om du har problem i ditt äktenskap. E-post: gethelp05@gmail.com eller WhatsApp/Telegram +2348147400259

    SvaraRadera
  18. Jag och min fru hade ett missförstånd som ledde till ett stort slagsmål och hon lämnade hemmet och återvände till sin fars hus. Jag lät mina känslor få det bästa av mig och höll mig permanent borta från henne. Saker och ting blev värre när hon började träffa en annan man och jag visste aldrig om det. Jag försökte åtgärda problemet och få henne att återvända hem och hon kom aldrig tillbaka. Jag fick senare reda på allt som har hänt och bestämde mig för att söka hjälp för att fixa mitt äktenskap med henne, vilket fick mig att kontakta Dr Isikolo. Precis som förväntat arbetade han för mig och problemet löstes och jag återförenas med min fru. Hon återvände hem strax efter 48 timmar som utlovat av Dr Isikolo. Jag är honom evigt tacksam för att han löste problemet jag hade i mitt äktenskap. vänligen kontakta honom för snabb och brådskande hjälp, maila honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp honom på: +23481333261196

    SvaraRadera
  19. Min man hade för vana att alltid sms:a och fixa datum med sina gamla vänner inklusive sina ex. Jag trodde aldrig att det var något problem med sådant förrän han blev känslomässigt tillbakadragen från mig och började bete sig onormalt mot mig och min dotter. Vid det här laget visste jag att jag behövde hjälp akut eftersom jag aldrig ville förlora honom. Dr Isikolo kom till min räddning och problemet var åtgärdat. En av min mans ex lovade att se till att hon skulle ta honom ifrån honom och började manipulera honom att överge mig och min dotter, vilket så småningom skulle ha hänt om Dr Isikolo inte grep in för att hjälpa mig. Strax efter 48 timmar efter att ha åtgärdat problemet blev allt fantastiskt mellan mig och min man och nu har han bett om ursäkt för allt och vi är bra igen. Kontakta Dr Isikolo och tro att han säkert kommer att fixa det problemet åt dig. Maila honom isikolosolutionhome@gmail.com eller Whatsapp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  20. Min man har börjat behandla mig bättre, och det har varit en läkningsprocess för oss båda. Mardrömmen som varat i nästan 2 år är äntligen över. Det är som att vi blev kära igen! Vi har båda lagt det förflutna bakom oss och försöker gå framåt – och för första gången på länge ser framtiden mycket ljusare ut. Jag kan inte med ord uttrycka hur tacksam jag är mot Dr Ilekhojie! Det är som att vi äntligen har återupptäckt de där sakerna om varandra som fick oss att bli kära från första början. All oro och stress har helt enkelt försvunnit. Tack Dr Ilekhojie för att du räddade mitt trasiga äktenskap. Jag och min man lever lyckliga igen. Allt tack vare Ilekhojie. Kontakta honom för att återställa ditt äktenskap E-post: gethelp05@gmail.com eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera